Dubbelhartig in Nordic Magazine

Misschien kennen jullie het wel, Nordic, het magazine waarin je interessante en leuke artikelen vindt over alles wat met Noord-Europa te maken heeft. Het magazine bevat o.a. de rubriek Leesvoer. Daarin worden per Scandinavisch land boeken belicht die zich afspelen in of in ieder geval te maken hebben met dat land. 


Bij het onderwerp Zweden kom je bijvoorbeeld een boek tegen van Henning Mankell en bij Noorwegen stuit je op het werk van Knut Hamsun. 
Tussen al die bekende namen in Leesvoer staat ineens mijn roman Dubbelhartig. Onder de categorie Noorwegen, omdat het verhaal zich daar afspeelt. Erg leuk natuurlijk om je eigen boek tussen al die andere noordelijk getinte boeken te zien staan. Het lijkt erop dat niet alleen ik, maar zelfs mijn boeken zich al aardig thuis beginnen te voelen in de Scandinavische wereld. Mensen van Nordic Magazine: dank je wel! 




Reacties

  1. Ik zag hem staan. Goed zeg. Leesvoer was deze keer wel goed zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben er dan ook erg blij mee.
    Er staan in dit nummer inderdaad veel goede boeken. Kun je weer wat aan je leeslijst toevoegen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja :-). Heb nog genoeg te lezen. En elke keer komt er weer een boek bij op de lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lijst komt nooit een eind aan. En maar goed ook, anders viel er niets meer te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veertig dagen zonder schaduw lijkt me geweldig: http://www.bol.com/nl/p/veertig-dagen-zonder-schaduw/9200000022091950.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat boek viel mij ook op. Een verhaal over de Sami of dat zich afspeelt in hun woongebied blijft altijd toch op de een of andere manier mijn aandacht trekken. Toevoegen aan je leeslijst dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts