De keuze

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: vanwege diverse redenen heb ik sinds kort besloten om te stoppen met schrijven voor Uitgeverij Cupido. Jullie zullen misschien denken: Elly is gek geworden! Nee, hoor. Ik ben niet gek geworden, het is een bewuste keuze. Ik ben erachter gekomen dat ik nog veel andere ideeën heb op schrijfgebied die ik graag uit wil werken en ik hoop dat er een mogelijkheid is om daar iets mee te doen. Plannen genoeg. Ik heb er zin in! 
Er bestaat zoiets als je hart volgen. Daar heb ik zelf een boek over geschreven :-) Het zorgt ervoor dat het leven niet saai wordt. Zeker na wat we hier de laatste jaren hebben meegemaakt wil ik alles eruit halen wat erin zit.


Ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om tien boeken te kunnen schrijven, maar t.z.t. zullen mijn papieren boeken uit de verkoop worden gehaald. Je kunt mijn papieren boeken én e-books gelukkig wel blijven lenen bij de bibliotheken en de e-books blijven ook verkrijgbaar via andere kanalen.
Voor alle lezers: fijn dat jullie mijn Cupido boeken wisten en weten te waarderen. Dank je wel! Het doet me altijd erg goed als mensen mijn verhalen mooi vinden. Maar vergeet niet, ik blijf een schrijfster en zie het als een uitdaging iets nieuws op papier te zetten. 
En ik zal nog steeds zo nu en dan een blog plaatsen, dat vind ik leuk om te doen. En verder kunnen jullie mij blijven volgen op Facebook enz. waar ik jullie op de hoogte zal proberen te houden van hoe het vordert met de bewuste schrijfideeën en jullie daarnaast af en toe zal vervelen met mijn dagelijkse beslommeringen ;-) Tot dan!

Foto gemaakt bij Lindesnes Fyr, Noorwegen. 


Reacties

  1. Hoi Elly; Je hebt een keuze gemaakt met je hart, mooi.

    Jouw boeken blijven tijdloos en worden tzt een collectors item. Gaaf.

    Eigenlijk is het een logische weg die je inslaat, één die nu meer bij je past, het schrijftalent heb je tenslotte al.

    Natuurlijk ben ik nieuwsgierig en blijf je dus graag volgen. Heel veel plezier en succes met het uitwerken van je ideeën.
    lieve groet, Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn boeken een collector's item, dat zou wel te gek zijn, haha!

      Ja, ik denk dat de weg die ik nu wil volgen inderdaad beter bij mij past. Daar kom je later soms pas achter. Bedankt voor je compliment over het schrijftalent :-)

      Ik ga met de nieuwe ideeën aan de slag en maar zien waar we uitkomen. Dank je!

      Liefs, Elly

      Verwijderen
  2. Doe wat je hart je ingeeft, Elly. Carpe Diem
    Warme groet,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat probeer ik meestal, Mieke, en dat werkt vaak het beste bij besluiten die je moet nemen.

      Lieve groet,
      Elly

      Verwijderen
  3. Dat zal best een moeilijke beslissing geweest zijn, maar dat is het mooiste wat je kan doen: je hart volgen en daarvoor gaan. Jij vindt je weg daarin wel en ik ben zo benieuwd wat er nog allemaal uit jouw creatieve brein ontstaat :-)

    Ik heb al jouw boeken in bezit (deels papier, deels digitaal, dus ik kan ze eindeloos herlezen).

    Mooie uitspraak van Nicholas Sparks!

    En ik blijf jou volgen en wens je heel veel succes en vooral ook plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook, Marjon :-) Ik ga mijn best doen er iets van te maken. Ik ben zelf ook benieuwd wat het gaat worden, maar de ideeën zijn er en ik ga ervoor.

      Geweldig dat je al mijn boeken hebt. Dat is altijd zo leuk als iemand dat zegt!

      Ja, die uitspraak van Nicholas Sparks kan ik mij in vinden en bovendien vind ik zijn boeken ook nog eens mooi.

      Een nieuwe uitdaging zorgt voor nieuw plezier. Dank je wel!

      Lieve groet,
      Elly

      Verwijderen
  4. Wat wonderlijk dat jij ook na 10 boeken bezig bent een andere weg in te slaan... Ik ben na twee jaar worstelen wel weer aan het proberen om mijn 11e liefdesroman (af) te schrijven, maar ik merk dat ik de neiging heb andere projecten voorrang te geven en dat dit verhaal toch een andere wending dreigt te nemen. Ben beniewd wat je plannen verder zijn. Ik hoop dat je wel blijft bloggen, want aan facebook doe ik niet meer en ik wil je graag een beetje blijven volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Geertrude,

      Wat leuk dat je reageert. Dat is zeker wonderlijk te noemen. Zo zie je maar dat sommige auteurs er blijkbaar behoefte aan hebben een andere weg in te slaan. Ik ben blij dat ik niet de enige ben :-)
      De nieuwe ideeën worden op papier gezet en dan kijken wat het wordt... Het is spannend maar ook leuk om iets anders te proberen.
      Het is wel de bedoeling dat ik blijf bloggen. Het zal niet zo heel erg vaak zijn maar regelmatig genoeg om op de hoogte te blijven.

      Ik las dat jullie gaan e... ergens anders gaan wonen ;-) Wat een dappere beslissing! Veel succes!

      Verwijderen
  5. Jeetje Elly, het was even schrikken toen ik dacht te lezen dat je gaat stoppen met schrijven; het was een opluchting toen ik me realiseerde dat je 'alleen maar' je schrijfgebied wil vergroten en je op andere onderwerpen wil storten.

    Wat goed van je om te kiezen je andere ideeën uit te gaan werken! Ik zal de boeken die we van je gewend zijn missen, maar tegelijkertijd ben ik heel nieuwsgierig naar wat er gaat komen. Fijn dat je ons via je blogs in ieder geval op de hoogte blijft houden (hier ook een niet-facebooker).

    Succes!

    Hartelijke groet,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet schrikken, Yvette ;-) Ik zal vast nog weleens een boek schrijven in dezelfde stijl als mijn vorige boeken. Ik ben er zelfs nog met een bezig die ik graag af wil maken. Maar, ja, ik vind dat het ook tijd is voor iets anders. Afwisseling kan geen kwaad, het zorgt ervoor dat ik plezier in schrijven blijf houden.

      Ik blijf bloggen, want net zoals jij zegt, niet iedereen begeeft zich op Facebook, Twitter of wat dan ook. Dan is een blog een ideale manier om toch contact te houden met de mensen die verder niet actief zijn op de sociale media.

      Dank je wel en lieve groet!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts