dinsdag 22 augustus 2017

Midzomerliefde op nummer 1!

Geweldig leuk nieuws! Mijn roman Midzomerliefde staat op nummer 1 in de lijst van de meest verhuurde e-books! Nog niet zo lang geleden stond Midzomerliefde op nummer 5 en dat maakt dit tot een fijne en onverwachte verrassing. Voor mij als schrijfster is het heel plezierig om te weten dat ook mijn oudere boeken nog goed gelezen worden. Bedankt lieve lezers! En wat ook heel leuk is: Eeuwige Liefde van mijn uitgever Anita Verkerk staat op nummer 2 in deze lijst. Dus samen bovenaan. Hoe mooi is dat? 

In Midzomerliefde lees je over twee vrouwen die aan de hand van een oud dagboek een reis dwars door Noorwegen maken. Het verhaal bezorgt je een vakantiegevoel, iets wat prachtig bij deze tijd van het jaar aansluit. Maar natuurlijk is Midzomerliefde net zo goed geschikt om in de overige jaargetijden te lezen. En behalve het e-book bestaat er natuurlijk een papieren versie van deze roman, zowel in een normaal als in een groot lettertype. Dus voor ieder wat wils.
Als jullie het niet erg vinden ga ik nog even verder met genieten van het feit dat Midzomerliefde op nummer 1 staat. Dat zijn van die speciale momenten :-)  

7 opmerkingen:

  1. Ojee, wat goed! Ik kan me echt voorstellen dat dit fantastisch nieuws is. Geniet er van Elly. Heb je dubbel en dik verdiend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad prachtig nieuws, Katrien. En daar geniet ik natuurlijk volop van :-)
      Wat lief van je om zoiets te zeggen. Dank je wel!

      Verwijderen
  2. Jaaaaa, wat goed hè! Verbaast me niets :-) Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook al zo lief om zoiets te zeggen. Dank je wel! Ook voor je felicitatie.
      Ik verbaas me er telkens weer over op welke plek ik mijn boeken in zulk soort lijstjes tegenkom :-) Het went nooit, is iedere keer een verrassing, en dat maakt het juist zo leuk.

      Verwijderen
    2. Dat maakt het dan speciaal, als het nooit went ;-)

      Verwijderen
  3. Wat kun je daarvan genieten, een eerste plaats... Gefeliciteerd, Elly!
    Voor mij als lezer is het niet echt een verrassing, ik denk: waarom nu pas?

    Ook je laatste 2 boeken heb ik weer verslonden! Ze zijn niet weg te leggen voordat je ze uit hebt. Je wordt helemaal meegesleept.

    Het leuke is ook dat er onverwacht een bekende persoon opduikt in 'De kleur van liefde'. Zo wordt een soort van geschiedenis gecreëerd waar je als lezer deel van uitmaakt. Net als op een verjaardag/feestje, waarbij je een goede, oude bekende tegen het lijf loopt en je met die persoon kunt bijpraten.

    Dank je voor je heerlijke verhalen, Elly! Ik kijk uit naar wat er nog komen gaat.

    Hartelijke groet,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Yvette! Ja, zoiets als een eerste plaats werkt motiverend.
      Wat een lieve woorden allemaal. Dat iemand zo van mijn boeken kan genieten, daar word ik heel erg blij van :-)

      En dat je het leuk vindt als een bekende persoon in een van mijn boeken terugkomt is natuurlijk ook fijn om te horen. Iemand terug laten komen in een nieuw verhaal heb ik regelmatig over nagedacht. Wie weet doe ik dat nog eens vaker.

      Jij bedankt voor je mooie reactie. Ik doe mijn best iets van het volgende boek te maken.

      Hartelijke groet!
      Elly


      Verwijderen