woensdag 29 maart 2017

Meer van dit genre

Het regent op het moment recensies voor mijn roman De kleur van liefde. Het boek is kort geleden verschenen en tot mijn grote verrassing krijgt het nu al voor de derde keer vijf sterren toebedeeld. Horen jullie mij juichen? Dit keer is er een prachtige recensie op Boeken Taske te lezen. 

Een totaal ander verhaal dan dat we van Elly Koster gewend zijn, maar van dit genre mag er zeker meer komen.

Dat is de mening van Natasja van Boeken Taske. En ik maar denken: ben ik op bepaalde vlakken te ver gegaan in dit boek? Blijkbaar niet, aldus Natasja en degenen die al eerder twee recensies geschreven hebben. Vooruit, nog een paar zinnen uit de mooie recensie op Boeken Taske:

Ik werd werkelijk in het verhaal meegezogen, en wilde alleen maar weten wat er toch allemaal aan de hand was met Linde.
Dit boek laat echt de ware kleuren van de liefde zien, de titel kon niet beter gekozen worden.
Wat fantastisch neergezet, het is allemaal zo echt, dat je wel moet geloven dat er meer is tussen hemel en aarde.  

Dus op dit moment zit er een trotse schrijfster stom te grijnzen achter de laptop, ik krijg er bijna pijn in mijn kaken van ;-) 
Wil je de volledige recensie lezen? Die is hier te vinden.


In mijn vorige blog had ik al verteld dat er een artikel over mijn roman in een Drentse krant geplaatst wordt. Dat is een krant die verspreid wordt in de gemeente Westerveld waar Diever bij hoort, het dorp waar De kleur van liefde zich afspeelt. Waarschijnlijk staat het volgende week in die krant.
Vanmorgen had ik een interview met een verslaggever van de redactie van Dagblad van het Noorden, afdeling Drenthe. Als alles meezit komt er morgen of overmorgen ook een artikel over mijn boek in dit dagblad. 
Ik ben ben blij met deze kansen om mijn boek onder de aandacht te brengen en ben natuurlijk heel erg benieuwd hoe het in de kranten komt te staan. Leuk maar ook best wel een beetje eng, hoor. We zullen het zien...

De achtergrondfoto is gemaakt in de bossen bij Diever. De tekst is afkomstig uit De kleur van liefde



3 opmerkingen:

  1. Mooie recensie van Natasja hè! En ik had niet anders verwacht. Ik vind al jouw boeken goed, maar dit boek steekt er echt bovenuit. Ik denk dat je nog heel veel van dat soort recensies gaat krijgen.

    Creepy, die foto met die tekst erbij ;-)

    En wat leuk toch allemaal, al die kranten. Ik snap dat je het eng vindt... Je bent nu wel echt een bekende Nederlander aan het worden ;-) ;-) Maar geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is een prachtige recensie, Marjon! Nou, dank je wel, dat vind ik een groot compliment. Ik kan hier geen blozend gezichtje plaatsen, anders had ik dat zeker gedaan :-)

      Ik wilde de lezers even in de juiste stemming zien te krijgen ;-)

      Die kranten zijn ook heel leuk, hoor. Ik vind het telkens weer bijzonder als er een artikel over mijn boeken ergens in staat. En, ja, daar genieten we van :-)

      Verwijderen