vrijdag 10 maart 2017

De kleur van liefde

De kleur van liefde is de titel van mijn nieuwste roman. Dat zal jullie vast en zeker niet ontgaan zijn. Afgelopen woensdag ontving ik een aantal exemplaren van De kleur van liefde, mijn eerste kennismaking met dit boek in drukversie. In deze voor ons roerige tijden is dat een leuke gebeurtenis. Het verhaal waar je zo lang op gezwoegd hebt, is eindelijk tastbaar. 
De voorkant van het boek zorgt er in ieder geval voor dat ik zin krijg in het voorjaar en de zomer. Voor wie het nog niet weet, De kleur van liefde speelt zich in het noorden van Nederland af, in en om het Drentse dorp Diever. Daar kamperen wij zo nu en dan en daar heb ik inspiratie opgedaan om deze roman te schrijven. Een roman die, net als Vier het leven, anders is dan de rest van mijn boeken. Een roman die voor mij een uitdaging vormde om te schrijven, omdat ik veel dingen vanuit een ander perspectief moest benaderen. 


Ondertussen was ik na De kleur van liefde alweer druk bezig met het schrijven van een nieuwe roman, een verhaal met een winters tintje dat zich afspeelt in Noorwegen. Het moest een leuk boek worden voor de komende winter en de feestdagen. Maar door de omstandigheden die met mijn gezondheid te maken hebben is het mij helaas niet gelukt het boek af te krijgen. Heel erg jammer maar het is niet anders. Het is vreselijk balen als je graag wilt schrijven maar er de concentratie en de rust niet voor vindt. Bloggen gaat gelukkig nog redelijk, dus daar probeer ik gewoon mee door te gaan en wie weet komt het schrijven vanzelf weer om de hoek kijken. 

Maar nu ben ik natuurlijk blij met De kleur van liefde! Als alles meezit is deze roman vanaf half maart verkrijgbaar. Bij Bruna is alvast een voorproefje te vinden van De kleur van liefde. Daar zie je een oogje staan rechtsonder op het boek. Als je op het oogje klikt download je ongeveer de eerste twintig pagina's van het verhaal. En wie goed oplet komt een bekende tegen uit Vier het leven. Benieuwd? Ga snel kijken, zou ik zeggen. Veel plezier! 




  

9 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja, dat is wel zo, hè? :-) Nu alleen nog proberen echt te accepteren dat het niet anders is...

      Verwijderen
    2. Dat zal wel even duren. Goed nieuws zou daar zeker bij helpen.

      Verwijderen
    3. Ja, dat zou zeer zeker helpen!

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd Elly met dit kleurrijke boek.. ik ga zeker op die bladzijde lezen.. nieuwsgierig als ik ben. Elk boek brengt fijne personages met zich mee ook al wordt dat soms anders geuit ;-).

    Ik wens je mooie blogs en voor nu hele fijne reacties op 'de kleur van liefde'.

    Voel je gesteund ook al schrijf je daardoor geen nieuw boek. Blijven schrijven met mooie foto's en zachte herinneringen past nu beter. Sterkte.
    Toitoitoi. en liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wees maar fijn nieuwsgierig, Marjanne ;-) Helemaal goed. Ik zou ook nieuwsgierig zijn :-)

      Bedankt voor je lieve en wijze woorden! ♥

      Verwijderen
  3. Ook hier gefeliciteerd met je nieuwe boek. Ik kan niet wachten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Marjon! Toevallig hoorde ik vandaag van mijn uitgever dat het papieren boek 15 maart verschijnt en het e-book de dag erna :-)

      Verwijderen