dinsdag 14 juni 2016

Een lach en een traan

Er moest vandaag een traantje weggepinkt worden. Gelukkig van blijdschap. Waarom? Vanwege de mooie recensie van NBD Biblion voor mijn boek Vier het Leven. Ik kreeg namelijk de recensie voor het eerst onder ogen en op het moment dat ik de beoordeling las, wist ik: mijn missie is geslaagd. Het is me gelukt iemand te raken met dit verhaal. Een verhaal dat hier en daar een reis door mijn eigen leven is en dat van enkele naasten. En als lezers daardoor geraakt worden, dan ervaar ik dat als iets bijzonders en grijpt het mij ook aan. Vandaar het traantje :-)

Een gedeelte uit de recensie:

Het einde is gewoonweg aangrijpend. Het is vlot geschreven en met verwijzingen naar de hedendaagse samenleving behoorlijk actueel. Ook het onderwerp van overgewicht, voeding en beweging is van deze tijd. Hier en daar zitten een aantal onverwachte twists in het verhaal die je niet ziet aankomen, wat het afwisselend maakt. Al met al een boek dat je met plezier leest en waarbij je af en toe een traantje wegpinkt. 

De volledige recensie is hier te lezen. 

Ik was dus niet de enige die een traantje weg moest pinken. Die van mij is inmiddels weggeveegd en er is een brede grijns voor in de plaats gekomen. Ik ben gewoon zo ontzettend blij met deze recensie! 





7 opmerkingen:

  1. So nice...I shall read more of You blog...they makes me so positive attitude :) Olu Giitu Elly :)...I hope we shall meet someday..maybe Amssterdam...maybe Norway or Finland / Lapland...:)?...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Something positive is what I try to spread on my blog, Birit. Sometimes it works, sometimes not :-) Life is already too short, so lets' try to create a beautiful life.

      It would be nice to meet each other. I look forward to it!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige recensie! En zo verdiend! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen